Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при палене ...

    При палене на 1.8 ТС , всеки път пали все едно паля дизелова кола и след 2 - 3 секунди се оправя , но мисля че не е нормално да ми пали така ? А и като дам на свободна имам проблем с оборотите играят , лекичко играят , но пак играят ... А като съм на светофара или на едно място , няма проблем ... кове ги на 900 ?

  • #2
    Брато и аз иам 145 1.4ТС и моита така пали точно първите 10 сек се едно дизел карам и се оправя тва няма страшно а относно обороите преди и на мен ми играеха ама много пример качват се до 1,500 и падат точно до 0 аха да загасне пак се дигат. и тва се оказа че е от стъпковото моторче. Но ако си на гас и ти го прави само на гас това че при мен така беше имаш 1 маркуч за вакома от изпарителя горе до двигателя някаде на мен ми беше пукнат или отрязан някои маистор е замаял брат ми че колата нищо и няма и така

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dan4o0obg Покажи съобщение
      Брато и аз иам 145 1.4ТС и моита така пали точно първите 10 сек се едно дизел карам и се оправя тва няма страшно а относно обороите преди и на мен ми играеха ама много пример качват се до 1,500 и падат точно до 0 аха да загасне пак се дигат. и тва се оказа че е от стъпковото моторче. Но ако си на гас и ти го прави само на гас това че при мен така беше имаш 1 маркуч за вакома от изпарителя горе до двигателя някаде на мен ми беше пукнат или отрязан някои маистор е замаял брат ми че колата нищо и няма и така
      На бензин съм брато ... След като поработи около минута и вече мотора си е часовниче ... И докато е студена на малките обороти като дам малко повече газ и придърпва лекичко и това не смятам ,че е нормално ... и колата върви след 2.5 к оборота ... и вашите ли са така ?

      Comment


      • #4
        Това с оборотите в движение и аз мисля,че е от стъпковото моторче.
        А за трудното палене,проверил ли си свещите?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
          При палене на 1.8 ТС , всеки път пали все едно паля дизелова кола и след 2 - 3 секунди се оправя , но мисля че не е нормално да ми пали така ? А и като дам на свободна имам проблем с оборотите играят , лекичко играят , но пак играят ... А като съм на светофара или на едно място , няма проблем ... кове ги на 900 ?
          Ако чуваш тракане, като на дизелова кола, при първите секунди след паленето, това 95% е от вариатора! При 16 клапановите мотори на Алфа, това е масово, но не трябва да те притеснява. Има много теми, в които е обяснено, защо се износва вариатора при 16ките и защо се разтраква. А относно оборотите, ако на място не играят, може и да не е стъпково моторче (МПХ). Възможно е и да имаш пропуск на въздух някъде по мъркучите преди дросела.
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #6
            Махни декоративния капак на двигателя и виж двете маркучета които отиват преди и след дроселаИзлизат от един тройник на капака на клапаните над 4 цилиндър.При мен бяха нацепени,смених ги и клатенето спря.Също виж зо пропуски на въздух след дебитомера до дросела.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Махни декоративния капак на двигателя и виж двете маркучета които отиват преди и след дроселаИзлизат от един тройник на капака на клапаните над 4 цилиндър.При мен бяха нацепени,смених ги и клатенето спря.Също виж зо пропуски на въздух след дебитомера до дросела.
              Целият ми маркуч е облепен и сигурно пропуска въздух и трябва да го сменя , за този който говорим ... Изглеждаше ми добре направено , но явно взима въздух и трябва да го сменя , а пък вчера си махнах дебитомера да видя как ще е без него ... колата направо сгъна ... Вървенето се влоши и взе да губи обороти , следователно дебитомера е добре ... А пък днес ще махна кората да видя тези маркучета

              Comment


              • #8
                Принципно това не е атестат че дебитомера е бомба, но......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment

                Working...
                X